لب تاب

قیمت و مشخصات لپ تاپ | آموزش های رایانه ای

اگر اسم آر وی جی به گوشتان خورده است، می دانید که تکنولوژی جالبی در زمینه تصویر برداری است. وب سایت دنتی شاین به آدرس dentyshine.com همجنین قیمت یونیت دندانپزشکی را نیز ارائه میدهد که برای فهمیدن مزایای این دو مورد، بهتر است این مطلب را اول بخوانید. با ما همراه باشید.

آر وی جی

با آر وی جی (RadioVisioGraphy)، تشخیص را می توان با دوزهای پایین اشعه ایکس انجام داد. امروزه رایج ترین سیستم تصویربرداری مورد استفاده است. آر وی جی اشعه ایکس دیجیتال است. این سیستم یکی از بهترین پیشرفت های فناوری برای ارائه دندانپزشکی در نظر گرفته می شود. با این روش، فیلم های دیجیتال به جای سیستم قدیمی اشعه ایکس که به فیلمبرداری فیلم معروف است، توسط حسگرهای الکترونیکی گرفته می شود. این حسگرها تصویر داخل دهانی را مستقیماً به صفحه کامپیوتر منتقل می کنند.

آر وی جی چه کاری انجام می دهد؟

آر وی جی (RadioVisioGraphy) تشخیص سریع را بدون اثرات تشعشع فراهم می کند. مزایای بیشتری نسبت به اشعه ایکس کلاسیک در دندانپزشکی دارد.

مزایای آر وی جی چیست؟

آر وی جی نسبت به فیلم های اشعه ایکس قدیمی زمان کمتری برای فیلمبرداری نیاز دارد. علاوه بر این، با این سیستم، کمتر در معرض اشعه ایکس قرار می گیرد. به طور خلاصه، سرعت تشعشع را حدود ۹۰ درصد کاهش می دهد. آر وی جی همچنین می تواند روش هایی مانند اندازه گیری تراکم استخوان و اندازه گیری طول کانال را انجام دهد. بنابراین به راحتی می توان از آن در درمان ریشه و کاربردهای ایمپلنت استفاده کرد.

این روش مانند اشعه ایکس معمولی به توسعه فیلم نیاز ندارد. تصویر مستقیماً به صفحه رایانه منتقل می شود. بنابراین روش سریع تری در نظر گرفته می شود. همچنین هزینه ها را کاهش می دهد. تصاویر دیجیتال را می توان با چاپ روی کاغذ یا انتقال به سی دی در اختیار بیمار قرار داد.

دیگر مزایای استفاده از سنسور آر وی جی

  • بینش دقیق در مورد حفره های دندانی
  • تصویر سه بعدی از فضای داخلی دندان ها
  • تشخیص پوسیدگی دندان
  • نمای کامل از ساختار دندان های پایین و بالا
  • تشخیص مشکلات لثه
  • تشخیص تومورها، مینای دندان تکه تکه شده و حتی کیست
  • درک تمام مسائل مربوط به بافت های دهان

چرا آر وی جی بهترین راه حل برای دندانپزشکان است؟

اکثر کلینیک های دندانپزشکی رادیوگرافی دیجیتال را که با نام آر وی جی نیز شناخته می شود، به دلایل مختلف به رادیوگرافی سنتی ترجیح می دهند. پردازش تصویر، که با آر وی جی در دسترس است، روشی است که به بهبود، بازیابی، تجزیه و تحلیل یا تغییر یک تصویر دیجیتال کمک می کند. پزشک می تواند با مشاهده آن بر روی کامپیوتر به اطلاعات ثبت شده در تصویر به راحتی دسترسی داشته باشد و آن را ارزیابی کند.

چند دلیل برای انتخاب آر وی جی وجود دارد:

زمان پردازش تصویر سریعتر

تصاویر سنتی اشعه ایکس به زمان نیاز دارند تا در اتاق تاریک قبل از اینکه بتوان آنها را مشاهده کرد، ساخته شود. از سوی دیگر، در آر وی جی، تصاویر توسعه یافته و بلافاصله برای مشاهده آماده می شوند. در نتیجه، مشاوره و همچنین تشخیص سریعتر انجام می شود.

کیفیت تصویر بهبود یافته

وضوح و جزئیات در تصویربرداری دندان برای تشخیص دقیق و ارائه درمان لازم حیاتی است. کیفیت بصری آر وی جی بسیار برتر از فیلم سنتی است. این اجازه می دهد تا حتی کوچکترین شکستگی ها و ناهنجاری هایی را که در غیر این صورت روی فیلم مورد توجه قرار نمی گیرند، شناسایی کنید. در نتیجه، می توان یک برنامه تشخیص و درمان دقیق تری اتخاذ کرد.

راحتی

استفاده از آر وی جی دندانپزشکی بسیار آسان است. همچنین امکان اشتراک گذاری آسان تصویر دیجیتال را با هر بیمار یا متخصص دیگری در این زمینه تنها با یک کلیک فراهم می کند. بهترین چیز در مورد آر وی جی این است که می توان آن ها را راحت تر در سیستم ذخیره کرد و احتمال گم شدن یا گم شدن آنها کمتر است.

نتیجه گیری

حسگر آر وی جی انقلابی در تصویربرداری در دندانپزشکی ایجاد کرده است. تصویربرداری کامل منجر به تشخیص دقیق می شود و مورد استقبال دندانپزشکان در سراسر جهان قرار می گیرد. با بازدید از بزرگ‌ترین و سریع‌ترین پلت‌فرم هند برای تجهیزات پزشکی، مواد مصرفی، و مبلمان پزشکی برای دندانپزشکی، چشم پزشکی و دامپزشکی، طیف سنسورهای آر وی جی دندانپزشکی را کاوش کنید.

قیمت یونیت دندانپزشکی

چه ساختن یک مطب جدید دندانپزشکی از ابتدا، ارتقاء یک مطب موجود یا گسترش یک مطب با اپراتورهای اضافی یا خدمات تخصصی جدید، قطعات متعددی از تجهیزات دندانپزشکی برای تکمیل پروژه مورد نیاز است. بیش از فناوری‌هایی که برای درمان بیماران استفاده می‌شود، تجهیزات دندانپزشکی همچنین شامل سیستم‌های ابزاری است که به یک مطب دندانپزشکی نیرو می‌دهد، سیستم‌های مورد استفاده برای پروتکل‌های کنترل عفونت و حتی تمام تجهیزات مورد استفاده برای راه‌اندازی یک اپراتور دندان‌پزشکی قابل حمل. تجهیزات دندانپزشکی را می توان به دسته های زیادی تقسیم کرد تا شامل انواع تجهیزاتی باشد که هر مطب برای درمان بیماران به آن نیاز دارد.

هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

وقتی به دنبال خرید تجهیزات جدید برای تمرین خود هستید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، و بیشتر این ملاحظات به نوع تجهیزات مورد نظر شما بسیار خاص است. با این حال، چند اصل جهانی وجود دارد که هر زمان که به دنبال سرمایه گذاری در بهبود عمل دندانپزشکی خود با افزودن تجهیزات جدید هستید، باید مورد توجه قرار گیرند. ابتدا مهم است که برنامه ای برای نحوه تنظیم و استفاده از تجهیزات در تمرین خود داشته باشید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که شما و کارکنانتان آموزش و پشتیبانی کافی را دریافت کرده اید تا حداکثر بهره را از تجهیزات ببرید. در نهایت، ایده خوبی است که برای بازاریابی سرمایه‌گذاری‌های جدید خود برنامه‌ای داشته باشید تا بیمارانتان بتوانند در مورد بهبودهایی که انجام می‌دهید یا خدمات جدیدی که ارائه می‌دهید، بیاموزند.

در مقایسه با تکنولوژی قبلی، یونیت های دندانپزشکی مدرن مزایای زیادی دارند. آنها نه تنها برای یک پزشک، بلکه برای بیمارانی که باید زمان زیادی را روی صندلی بگذرانند، بسیار راحت تر هستند. مواد اثاثه یا لوازم داخلی، پرکننده، تکیه گاه بازو، پشت سر – همه این چیزهای به ظاهر کوچک نقش مهمی دارند. برای بیمار مهم است که ملاقات با دندانپزشک تا حد ممکن کمترین ناراحتی را برای او به همراه داشته باشد. بنابراین مراقب خرید بهترین و راحت ترین تجهیزات باشید. اعتبار کلینیک یا مطب خصوصی شما را افزایش می دهد و مشتریان بیشتری را جذب می کند.

همه این موارد در مورد یونیت دندانپزشکی بر قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. برای خرید آر وی جی به وب سایت dentyshine.com مراجعه کنید.

منبع :

https://dentyshine.com/product-category/%d8%a2%d8%b1-%d9%88%db%8c-%d8%ac%db%8c/

بت اسپات