لب تاب

قیمت و مشخصات لپ تاپ | آموزش های رایانه ای

Adobe Acrobat نامی بزرگ در دنیای PDF است ، اما دارای برچسب قیمتی است که تقریباً در دسترس اکثر مردم نیست – به ویژه اگر فقط بعضی اوقات نیاز به ویرایش فایلهای PDF داشته باشید. مفهوم پرداخت حداقل $ ۱۲٫۹۹ / ۱۳٫۱۴ / / ۱۸٫۶۹ دلار در هر ماه برای نسخه استاندارد برای بسیاری از مردم دشوار است،بنابراین جای تعجب نیست که مردم در جستجوی یک ویرایشگر PDF رایگان بروند.

 

و چنین مواردی وجود دارد. تاکنون یکی از بهترین Sejda PDF است و ما می خواهیم آنچه را که می تواند انجام دهد به شما نشان دهیم.

 

۱٫ دریافت نرم افزار

دو نسخه Sejda PDF وجود دارد – یک نسخه آنلاین مبتنی بر وب و یک نسخه قابل نصب . نسخه آنلاین و آفلاین هم می تواند بصورت رایگان استفاده شود ، اما محدودیت هایی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اگر از نسخه رایگان ابزار استفاده کنید ، فقط می توانید در هر روز حداکثر سه کار انجام دهید ، فایلها نمی توانند از ۵۰ مگابایت یا ۲۰۰ صفحه بیشتر باشند ، و تصاویر نمی توانند بزرگتر از ۵ مگابایت باشند.

 

علاوه بر این ، وقتی صحبت از ترکیب فایلها می شود ، حداکثر ۳۰ فایل و ۵۰ صفحه دارید و تبدیل فایل باید به صورت یک به یک انجام شود. برای اکثر افراد ، این محدودیت ها مانعی نخواهد بود.

 

ما می خواهیم نسخه دسکتاپ Sejda PDF را که می توانید دانلود کنید بررسی کنیم – نسخه آنلاین تقریباً یکسان است ، اما دردسر اضافه ای برای دانلود فایل ها دارید تا بتوانید روی آنها کار کنید. این نرم افزار برای ویندوز ، مک و لینوکس در دسترس است ، بنابراین می توانید بدون توجه نوع سیستم عامل از آن استفاده کنید.

 

 بهترین برنامه ویرایش pdf, چگونگی ویرایش pdfنحوه ویرایش PDF به صورت رایگان

 

۲٫ حذف و اضافه کردن صفحات

پس از دانلود و نصب ، Sejda PDF Desktop را باز کنید و بر روی دکمه  ‘Choose PDF file’ کلیک کنید. PDF را که می خواهید با آن کار کنید انتخاب کنید و در برنامه آماده ویرایش دانلود می شود. ابتدایی ترین کارهایی که می توانید برای انجام آنها انجام دهید حذف صفحاتی که مورد نیاز شما نیست و قرار دادن صفحات جدید خالی است که می توانید به آنها محتوا اضافه کنید. همانطور که در بین صفحاتی که لود کرده اید حرکت می کنید ، می توانید در سمت راست هر صفحه نماد سطل آشغال را ببینید. با کلیک بر روی آن ، صفحه حذف می شود.

 

اضافه کردن صفحات جدید به همان اندازه ساده است. بین هر دو صفحه دکمه ای با عنوان ‘Insert page here’ مشاهده می کنید. روی این کلیک کنید و یک صفحه خالی جدید ایجاد می شود. سپس می توانید از ابزارهای مختلف Sejda PDF برای اضافه کردن متن ، تصویر و موارد دیگر استفاده کنید. از همین ابزارها می توان برای افزودن محتوا به صفحات موجود PDF استفاده کرد.

 

 بهترین برنامه ویرایش pdf, چگونگی ویرایش pdf

 

۳٫ متن را ویرایش یا اضافه کنید

در بالای پنجره برنامه، نوار ابزار وجود دارد که شامل ابزارهای مختلف دیگری برای ویرایش PDF است. بر روی دکمه Text کلیک کنید و می توانید جعبه متن جدید را اضافه کنید یا حتی متن موجود را ویرایش کنید. اگر روی یک قسمت تصادفی از صفحه کلیک کنید، یک فیلد متنی جدید ایجاد می کنید که می توانید تایپ کنید. در بالای این قسمت نوار ابزار شناور قرار دارد که به شما امکان می دهد سبک فونت ، اندازه ، رنگ و غیره را تغییر دهید.

 

اگر بر روی متن موجود کلیک کنید، می توانید در صورت تمایل آن را حذف یا تغییر دهید. موس خود را روی یک متن بکشید و قبل از کلیک مطمئن شوید که طرح کلی نقطه ای از رنگ آبی قابل مشاهده باشد. می توانید متن مورد نظر را ویرایش یا حذف کنید ، یا از نوار ابزار شناور برای تغییر ظاهر متن استفاده کنید.

 

 بهترین برنامه ویرایش pdf, چگونگی ویرایش pdf 

به همان روش ، می توانید پیوندها ، فرم ها ، تصاویر و شکل های قابل کلیک را به PDF خود اضافه کنید. اگر بخش هایی از سندی وجود دارد که دوست دارید مخفی شود ، می توانید از گزینه Whiteout استفاده کنید. این یک ابزار ساده است که به شما امکان می دهد یک مستطیل سفید را روی تصاویر یا متن بکشید تا آنها را پنهان کنید. همچنین می توانید از گزینه Annotate برای ترسیم آزاد در صفحه ، برجسته کردن بخش ها  و موارد دیگر استفاده کنید.

 

 بهترین برنامه ویرایش pdf, چگونگی ویرایش pdf

 

۵- متن را پیدا و جایگزین کنید

در زیر منوی More در نوار ابزار اصلی گزینه Find & Replace مفید است. این به شما امکان می دهد کلمات یا عبارات را درون PDF جستجو کرده و آنها را با چیز دیگری جایگزین کنید – بنابراین اگر یک کلمه به طور مداوم خطا باشد ، می توانید به راحتی آن را با کلمه صحیح جایگزین کنید. در منوی More و همچنین Edit menu نیز گزینه ی Undo (که می توانید مانند همیشه با فشار دادن Ctrl + Z نیز به آن دسترسی پیدا کنید) نیز می باشد. این امر نه تنها به شما امکان می دهد تا آخرین عملی را که انجام داده اید خنثی کنید ، بلکه به شما امکان می دهد هر یک از ویرایش هایی که انجام داده اید را خنثی سازی کنید – و به هر ترتیب! فقط تغییراتی را که می خواهید خنثی سازی کنید انتخاب کرده و روی دکمه  “Revert selected”  کلیک کنید.

 

پس از پایان کار با ویرایش ، روی دکمه  Save در انتهای صفحه کلیک کنید ، یک نام و مکان را را انتخاب کنید و ذخیره کنید. فایل به عنوان یک سند جدید ذخیره می شود ، و نسخه اصلی را دست نخورده می گذارد.

بت اسپات