لب تاب

قیمت و مشخصات لپ تاپ | آموزش های رایانه ای

 

معایب ویژگی ENHANCED TRACKING PROTECTION فایرفاکس, حفاظت از ردیابی فایرفاکس, فعال سازی ویژگی ENHANCED TRACKING PROTECTION

ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، از نسخه ۶۳ اضافه شده است

 

چگونه از Enhanced Tracking Protection فایرفاکس استفاده کنیم؟

ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، یکی از ویژگی های بسیار مهم و کاربردی مرور گر فایرفاکس است که باعث شده است بسیاری از افراد، به دلیل وجود این ویژگی با آن کار کنند. در ادامه ی این مطلب، با ما همراه باشید تا درباره ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس و روش فعال سازی آن، بیشتر بدانید.

Enhanced Tracking Protection چیست؟

Enhanced Tracking Protection، یکی از ویژگی هایی است که از نسخه ۶۳ فایرفاکس به آن مجهز شده است. ویژگی Enhanced Tracking Protection، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که تا به امروز، به مرور گر فایرفاکس افزوده شده است.

 

در برخی از وب سایت های اینترنتی، اسکریپت هایی جهت ردیابی و دسترسی به اطلاعات افراد وجود دارد که در برخی موارد، ممکن است برای فردی که وارد سایت می شود، خطر آفرین باشد. امنیت، یکی از مهم ترین مواردی است که باید در فضای مجازی و اتصال افراد به اینترنت وجود داشته باشد.

 

ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، یکی از ویژگی های امنیتی مرورگر فایرفاکس است که از دسترسی سایت ها به اطلاعات افراد جلوگیری می کند. ویژگی Enhanced Tracking Protection از کار کردن اسکریپت های ردیابی نیز جلوگیری به عمل می آورد.

 

ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، می تواند امنیت افراد را در اینترنت افزایش دهد. هدف اسکریپت های کوکی و ردیابی، دسترسی به اطلاعات افراد و علایق آنها است. در بیشتر موارد، این اسکریپت ها به هدف کمک به افراد طراحی می شوند. برای مثال، اگر یک شخص به دنیای مد علاقه داشته باشد، سایت های مختلف با ردیابی کردن او و گرفتن اطلاعاتش، متوجه می شوند که این شخص به مد علاقه دارد، در نتیجه، نتایجی که به فرد از طرف سایت ارائه می شود، بیشتر درباره مد خواهد بود.

 

در بعضی از اوقات، ممکن است که سوء استفاده هایی از سمت اسکریپت های کوکی و ردیابی انجام شود. در نتیجه، افراد بدون اینکه متوجه باشند، اطلاعات خود را در اختیار این دسته از سایت ها قرار می دهند. ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، می تواند این دسته از اسکریپت ها را بلاک کند و به این ترتیب، امنیت بالا تر می رود و اطلاعات فرد مشخص نمی شود.

 

مزایا و معایب ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس

 

وبگردی امن با ویژگی enhanced tracking protection, نحوه استفاده از ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس, ویژگی های امنیتی مرورگر فایرفاکس

ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، سطح امنیتی را افزایش می دهد

 

ویژگی Enhanced Tracking Protection در مرورگر فایرفاکس، یکی از بهترین ویژگی های امنیتی است که تا به امروزه در میان مرور گر ها به وجود آمده است. یکی از مهم ترین مزایای ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، افزایش امنیت شبکه و جلوگیری از هک شدن و یا سوء استفاده ها است. این ویژگی باعث می شود که اطلاعات فرد در هیچ وب سایت و یا شبکه اجتماعی ثبت نشود.

 

ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، دارای معایبی نیز می باشد. برای نمونه، در صورتی که ویژگی Enhanced Tracking Protection فعال باشد، سایت ها نمی توانند به علایق شما دسترسی داشته باشند و در نتیجه، نمی توانند نیاز های شما را به طور صحیح تشخیص دهند و خودتان باید به دنبال آن باشید. یکی دیگر از معایب استفاده از ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، این است که بعضی از سایت ها، با وجود فعال بودن این ویژگی بالا نمی آیند و به درستی بارگذاری نمی شوند.

 

نحوه فعال سازی Enhanced Tracking Protection در فایرفاکس

ویژگی Enhanced Tracking Protection در فایرفاکس، می تواند بر اساس نیاز های کاربر به شکل های مختلفی تنظیم شود. افراد می توانند با استفاده از تنظیمات مربوط به ویژگی Enhanced Tracking Protection، میزان امنیت و حساسیت این ویژگی به اسکریپت ها را بر اساس نیاز های خودشان تنظیم کنند.

 

برای فعال سازی ویژگی Enhanced Tracking Protection مرور گر فایرفاکس، مراحل زیر را دنبال کنید:

• ابتدا وارد مرور گر فایرفاکس خود شوید.

 

• در سمت چپ فیلد مربوط به وارد کردن آدرس، یک گزینه سپر مانند مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب کنید.

 

ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس, وبگردی امن با ویژگی enhanced tracking protection, نحوه استفاده از ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس

برای فعال کردن ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، وارد مرور گر خود شوید

 

• پس از انتخاب گزینه سپر مانند، با سه گزینه مواجه می شوید که به عملکرد ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس اشاره دارند. این سه گزینه، Standard، Strict و Custom هستند. با انتخاب گزینه Standard، ویژگی Enhanced Tracking Protection را به صورت استاندارد و پیش فرض فعال کنید.

 

مکانات مرورگر فایرفاکس, غیر فعال کردن کوکی‌ها در فایرفاکس, ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس

ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس، زمینه سوء استفاده را از بین می برد

 

• در صورتی که می خواهید با امنیت بیشتری وارد سایت ها شوید و ویژگی Enhanced Tracking Protection حساس تر عمل کند، گزینه Strict را انتخاب کنید.

 

KEYWORDS

 Enhanced Tracking Protection فایرفاکس باعث می شود بعضی سایت ها بالا نیایند

 

• گزینه سوم، گزینه Custom است که می توانید با استفاده از آن، وارد تنظیمات پیشرفته تر ویژگی Enhanced Tracking Protection شوید، و بر اساس نیاز ها و سلیقه خود این ویژگی را تنظیم کنید. برای وارد شدن به تنظیمات پیشرفته ویژگی Enhanced Tracking Protection وارد گزینه Custom شوید.

 

KEYWORDS

براساس سلیقه خود، می توانید سطح امنیتی فایرفاکس را تنظیم کنید

 

پیشنهاد ویژه
  • ارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئینظم و زیبایی را به دندان های خود ببخشید
  • بیش فعالی,مشاوره کودک,اختلال در یادگیری کودکراهکارهایی برای پرورش کودکان تیزهوش
  • لپ تاپ,خرید لپ تاپ,کامپیوتر رومیزیبا بهترین شرایط لپ تاپ بخرید*اقساطی

با انجام مراحل بالا، شما می توانید ویژگی Enhanced Tracking Protection را بر روی مرور گر فایرفاکس خود فعال کنید و حتی بر اساس سلایق خود، آن را تنظیم کنید.

 

در برخی مواقع، ممکن است که بعضی از سایت ها به دلیل فعال بودن ویژگی Enhanced Tracking Protection در حالت با امنیت بالا، بارگزاری نشوند. برای اینکه این سایت ها بارگزاری بشوند، باید بررسی کنید که آیا ویژگی Enhanced Tracking Protection در حالت Strict است یا خیر. اگر حالت Strict برای مرور گر شما فعال باشد، یعنی اینکه سطح امنیتی مرورگر شما در بالاترین سطح است. در این صورت، نیاز است که تنظیمات امنیتی، از بخش Custom غیر فعال شوند، یا اینکه ویژگی Enhanced Tracking Protection را در حالت استاندارد قرار دهید.

 

نحوه غیر فعال سازی ویژگی Enhanced Tracking Protection

در برخی از مواقع، نیاز است که ویژگی Enhanced Tracking Protection در مرور گر فایرفاکس غیر فعال شود، تا افراد بتوانند به سایت ها دسترسی داشته باشند. برای این کار، نیاز است که ویژگی Enhanced Tracking Protection غیر فعال شود. برای غیر فعال کردن ویژگی Enhanced Tracking Protection در مرور گر فایرفاکس، مراحل زیر را دنبال کنید:

• وارد مرور گر فایرفاکس خود شوید.

 

• وارد سایتی شوید که می خواهید ویژگی Enhanced Tracking Protection در آن غیر فعال باشد.

 

• پس از ورود، گزینه ای را در سمت چپ فیلد آدرس مشاهده می کنید که به شکل سپر است. روی این گزینه کلیک کنید.

 

• گزینه ای به نام Enhanced Tracking Protection is ON for this site مشاهده خواهید کرد. این گزینه را غیر فعال کنید.

 

وبگردی امن با ویژگی enhanced tracking protection, نحوه استفاده از ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس, ویژگی های امنیتی مرورگر فایرفاکس

شما می توانید ویژگی Enhanced Tracking Protection فایرفاکس را غیرفعال کنید.

 

• در صورتی که می خواهید به حالت امنیت در این سایت برگردید، گزینه Enhanced Tracking Protection is OFF for this site را فعال کنید.

 

در نتیجه، شما می توانید به سایت هایی که به دلیل فعال بودن ویژگی Enhanced Tracking Protection بارگذاری نمی شوند، وارد شوید.

بت اسپات