لب تاب

قیمت و مشخصات لپ تاپ | آموزش های رایانه ای

وقتی نوبت به انتخاب تخت جدید می‌رسد، اندازه اهمیت دارد. مطالعات مختلف نشان می‌دهد که زوج‌ها در تخت‌های بزرگ‌تر بهتر می‌خوابند، زیرا احتمال ایجاد مزاحمت برای یکدیگر کمتر است. با این حال، اکثر زوج‌ها در بریتانیا هنوز در یک تخت دو نفره استاندارد می‌خوابند که عرض آن تنها ۴ فوت ۶ اینچ (۱۳۵ سانتی‌متر) است. در حالی که راحت بودن با همسرتان در رختخواب خوب است، اما این تنها به هر فرد حدود ۲ فوت ۳ اینچ فضای خواب می دهد، که کمتر از یک نوزاد در تختخواب است!

اگر اتاق خواب بزرگی دارید، می توانید به تختخواب بزرگتر ارتقا دهید. در بریتانیا، شش اندازه تخت معمولی وجود دارد که بزرگ‌ترین تخت‌های بزرگ به اندازه ۶ فوت است. اندازه. اما اگر بتوانید حتی بزرگتر شوید چه؟ اندازه

اندازه متریکیکی کوچک۲’۶” x 6’3”۷۵cm x 190cm

یکی

۳’۰” x 6’3”۹۰ cm x 190 cmدوبل کوچک۴’۰” x 6’3”۱۲۰ سانتی‌متر × ۱۹۰ سانتی‌متردوبل۴’۶ اینچ x 6’3 اینچ /td>135cm x 190cmکینگ سایز۵ ‘۰” x 6’6 اینچ۱۵۰cm x 200cmسوپر کینگ سایز۶’۰″ x 6’6″180cm x 200cm

بهکارچوب با داشتن سال‌ها تجربه و سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع سرویس خواب مدرن به ویژه سرویس خواب چوبی دغدغه‌هایی که شما برای انتخاب و خرید سرویس خواب دارید را می‌شناسد. برای خرید پا تختی و آینه قدی و گرد به وب سایت بهکارچوب به نشانی behkarchoob.com مراجعه کنید.

اندازه تخت امپراطور

بعضی از تولیدکنندگان می توانند با ارائه ماترهای بزرگ به اتاق خواب های بزرگ رسیدگی کنند. اسس و تخت. تخت خواب امپراطور که معمولاً ۷ فوت مربع (۲۱۵ در ۲۱۵ سانتی متر) است، یک قطعه مرکزی چشمگیر برای یک اتاق خواب بزرگ است. از آنجایی که هیچ استاندارد صنعتی برای اندازه تخت وجود ندارد، برخی از تولیدکنندگان نسخه کمی کوچکتر از تخت امپراتور با ابعاد مربع ۶’۶ اینچ (۲۰۰ سانتی‌متر در ۲۰۰ سانتی‌متر) می‌سازند.

تخت‌های امپراطور بزرگ‌تر از اندازه است. یک پادشاه فوق العاده فضای زیادی برای کودکان، حیوانات خانگی یا فقط دراز کشیدن وجود دارد.

ابعاد تخت خواب امپراطور

مزایای یک تخت بزرگتر چیست؟

ما حدود یک سوم از زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم، پس چرا در مورد فضای خواب مصالحه کنیم؟ آشفتگی همسرتان در رختخواب می تواند به خواب بی کیفیت کمک کند. اگر بر سر روکش‌های تخت با هم دعوا می‌کنید، وقتی در رختخواب برمی‌گردید مزاحم یکدیگر می‌شوید یا بیشتر فضا را اشغال می‌کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که تخت خود را ارتقا دهید.

زوج‌ها در تخت‌های بزرگ‌تر بهتر می‌خوابند، و مطالعات مختلف این را تایید می کند. با یک تخت بزرگتر، از خوابی آرام تر، آرام تر و بدون مزاحمت لذت خواهید برد. برخی از بزرگسالان نیز به فضای خواب بیشتری نیاز دارند زیرا ترجیح می‌دهند با کودکان یا حیوانات خانگی یک تخت مشترک داشته باشند.

همچنین زوج‌ها اغلب متوجه می‌شوند که وقتی به خوابیدن در تخت بزرگ‌تری عادت دارند، به ندرت وقتی زمان آن فرا می‌رسد، اندازه خود را کوچک می‌کنند. جایگزینی بنابراین اگر فضا و بودجه دارید، بزرگتر بهتر است.

از کجا می توانم تخت امپراتور بخرم؟

تولیدکنندگان کمتری نسبت به ارائه تخت وجود دارند. و تشک هایی در اندازه امپراتور زیرا اساسا سفارشی هستند. با این حال، اگر از فروشگاه محلی خود بازدید کنید، می توانند به شما راهنمایی کنند که کدام تخت ها به عنوان امپراطور در دسترس هستند. آنها ممکن است چند مدل را برای شما به نمایش بگذارند تا سعی کنند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است.

از طرف دیگر، خرده فروشان آنلاین مختلف می توانند تخت و تشک را در اندازه های سفارشی ارائه دهند. فقط به یاد داشته باشید که تحقیقات زیادی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که فروشنده معتبر است.

انواع تشک

چندین نوع تشک برای تخت امپراطور موجود است. لزوماً اینطور نیست که یک نوع بهتر باشد، اما چیزی که شما و شریک زندگیتان راحت‌تر می‌بینید و هر دو را به درستی پشتیبانی می‌کند.

چشمه‌های جیبی

چشمه های جیبی به احتمال زیاد رایج ترین گزینه برای تخت امپراتور است. فنرهای جیبی فنرهای کوچکتر و نرم تری هستند که در پارچه محصور شده اند.

هر فنر به طور مستقل عمل می کند و به تشک اجازه می دهد تا بهتر با شکل بدنه مطابقت داشته باشد. تعداد فنرها معمولاً از ۶۰۰ در مدل‌های ارزان‌تر شروع می‌شود و می‌تواند تا ۱۰۰۰۰ فنر یا بیشتر برسد.

فنرهای جیبی اغلب دارای کشش‌های نرم، متوسط، سفت و گاهی اوقات بسیار سفت هستند، بنابراین می‌توانید کشش را انتخاب کنید. متناسب با وزن و ترجیحات بدن شما است.

Memory Foam

Memory Foam قالب می‌گیرد و با شکل بدن سازگار می‌شود و وزن شما را به طور یکنواخت تقسیم می‌کند. این ماده دارای کیفیت کاهش فشار خوبی است که می‌تواند به افرادی که از کمردرد و درد مفاصل رنج می‌برند کمک کند.

لاتکس

لاتکس طبیعی ماده ای بادوام است که از شیره درخت لاستیک تولید می شود. مانند مموری فوم، کاهش فشار و توزیع یکنواخت وزن را در موقعیت‌های مختلف خواب ارائه می‌کند.

Hybrid

A تشک هیبریدی معمولاً ترکیبی از فوم و فنر است. این سازش عالی را برای بسیاری از خواب‌آوران ارائه می‌دهد که پشتیبان تشک‌های فنری سنتی را با مزایای راحتی و بالشتک فوم‌های مختلف ترکیب می‌کند.

پایه‌های تخت

An تشک امپراطور معمولاً با یک دیوان یا تختخواب جفت می شود. اطمینان از سازگاری این دو بسیار حیاتی است، به خصوص در هنگام خرید جداگانه هر دو.

A پایه دیوان یک جعبه روکش دار با رویه یا فنر جامد برای قرار دادن تشک است. پایه‌های دیوان در رنگ‌ها و متریال‌های مختلفی وجود دارند و گاهی اوقات می‌توان آن‌ها را با یک تخته سر همسان جفت کرد.

پایه‌های دیوان اغلب می‌توانند شامل کشوهایی باشند که برای وسایل سبک مانند کتاب و رختخواب، فضای بیشتری را فراهم می‌کنند. گزینه کانتیننتال چهار کشو برای اتاق هایی با کابینت کنار تخت ایده آل است. این پیکربندی دارای دو کشو کوچکتر در دو طرف در سر تخت است که بدون نیاز به جابجایی تختخواب باز و بسته می‌شوند.

درعوض، می‌توانید چهار کشو با اندازه استاندارد را برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره‌سازی یا انتهای آن ترجیح دهید. کشوی که از پای تخت باز می شود. هر ترکیبی را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که فضای اضافی برای اتاق خواب در نظر گرفته‌اید تا بتوانید کشوها را باز کنید.

تخت تخت یا چارچوب تخت معمولاً فضای بیشتری را اشغال می کنند زیرا تشک اغلب در داخل یک قاب قرار می گیرد. تختخواب‌ها در سبک‌های مختلف متناسب با تنظیمات اتاق‌های سنتی و مدرن هستند. فریم ها در چوب، فلز، پارچه یا چرم موجود هستند. اما به خاطر داشته باشید که گزینه‌ها ممکن است برای اندازه‌های سفارشی محدود باشند.

بیشتر فریم‌های تخت با لت‌های محکم یا فنری برای پشتیبانی از تشک ارائه می‌شوند.

زیپ و پیوند

تشک های بزرگ حتی با دسترسی سخاوتمندانه به اتاق خواب می توانند بسیار سنگین باشند و جابه جایی آنها دشوار باشد. حمل تشک امپراتور به تلاش فیزیکی زیادی نیاز دارد و فرآیند تحویل را تجربه دلهره‌آوری می‌کند.

به همین دلیل، اغلب تخت‌های امپراتور معمولاً دارای زیپ و پیوند برای سهولت در حمل و نقل و دسترسی آسان به اتاق خواب. زیپ و پیوند به دو تشک مجزا اجازه می دهد تا به هم زیپ شوند و یک تشک بزرگ ایجاد شود. مانور تشک های جداگانه بسیار راحت تر از تشک های یک تکه است. این نه تنها به فرآیند تحویل کمک می کند، بلکه چرخاندن و چرخاندن دو تشک تکی در صورت لزوم بسیار آسان تر است.

اگر تشک را با یک دیوان جفت کنید، دیوان به دو یا چهار تقسیم می شود. بخش ها یک بار در محل، بخش ها می توانند به طور محتاطانه به یکدیگر مرتبط شوند. یکی دیگر از مزایای دیوان این است که همچنین انعطاف پذیری را برای تقسیم یک تخت بزرگ به تخت های جداگانه در صورت نیاز فراهم می کند.

به دلیل انعطاف پذیری مواد، تشک های مموری فوم و لاتکس معمولاً به صورت زیپ و پیوند در دسترس نیستند. اما می توانید به جای آن دو تشک جداگانه سفارش دهید و آنها را به هم فشار دهید. می‌توانید از یک ملحفه محکم و جادار برای نگه‌داشتن هر دو تشک در کنار هم استفاده کنید، اما این کار به اندازه زیپ کردن و اتصال آن مؤثر نیست.

قاب‌های تخت معمولاً در چندین بخش به صورت صاف قرار می‌گیرند، که اغلب شامل سر تخت، تخته پا می‌شود. ، ریل های جانبی و لت ها.

فضا را اندازه گیری کنید

هنگام خرید تخت خواب بزرگتر، مانند امپراتور، باید مطمئن شوید که می تواند در آن قرار بگیرد. اتاق راحت باشد و پس از قرار گرفتن تخت، فضای کافی برای حرکت در اتاق خواب وجود داشته باشد.

همچنین باید نقاط دسترسی مانند پله‌ها و درگاه‌ها را بررسی کنید تا از مشکل در زایمان جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که تخت‌خواب‌های امپراطور سفارشی ساخته می‌شوند و فروشگاهی که تخت را از آن خریداری کرده‌اید، ممکن است در صورت تحویل ناموفق، بازگرداندن آن را قبول نکند.

از کجا تخت خواب امپراطور پیدا کنم؟

شما باید بتوانید تخت خواب امپراطور را به صورت آنلاین پیدا کنید، گرچه به راحتی در دسترس نخواهد بود. همچنین ممکن است مجبور باشید بیشتر از حد معمول برای تحویل منتظر بمانید، زیرا معمولاً ملافه برای سفارش ساخته می‌شود. ://thebedconsultant.com/mattress-care/mattress-turning/”>بیشتر تشک ها نیاز به چرخاندن دارند تا به یکنواخت شدن سایش کمک کنند. مردم اغلب نگران چرخاندن تشک بزرگتر به دلیل تلاش فیزیکی هستند.

خوشبختانه، تخت امپراطور اغلب با دو تشک مجزا همراه است که چرخش تشک را بسیار آسان‌تر می‌کند. برخی از تشک ها یک طرفه هستند و نمی توان آنها را برای خوابیدن برگرداند. تشک های بدون چرخش فقط باید هر از چند گاهی چرخانده شوند.

از تشک های دیگر ممکن است به عنوان عدم نیاز به چرخش یاد شود. این تشک ها دو طرفه هستند و می توان آنها را گهگاهی در صورت لزوم برگردانید و بچرخانید.

آیا تخت بزرگتر از امپراطور وجود دارد؟

در آمریکا، یک تخت خواب بزرگتر وجود دارد؟ تخت کینگ آلاسکا ۹ فوت در ۹ فوت است و بزرگترین تخت موجود است، در حالی که یک تخت پادشاه آلبرتا ۸ فوت در ۸ فوت است. هر دو تخت برای زوج‌های بزرگ‌تر یا خانواده‌هایی که با فرزندانشان تخت مشترک دارند، ایده‌آل هستند.

بت اسپات