لب تاب

قیمت و مشخصات لپ تاپ | آموزش های رایانه ای

 

تغییر فونت اینستاگرام برای استوری , راههای تغییر فونت اینستاگرام , تغییر فونت بیو اینستاگرام

تغییر فونت اینستاگرام می تواند استوری های شما را بسیار زیبا کند

 

تغییر فونت استوری و بیو اینستاگرام

این روزها یکی از محبوب ترین شبکه ی اجتماعی در بین مردم و به خصوص جوانان، اینستاگرام است که قابلیت های بسیاری را هم برای مخاطبان خود فراهم کرده. اما متاسفانه قابلیت هایی مانند تغییر فونت استوری، بیو و … برای زبان های غیر انگلیسی به خوبی تعبیه نشده و تنوع چندانی در فونت زبان فارسی مشاهده نمی شود.

تغییر فونت بیو یا بایو

برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی برای تغییر فونت بیو اینستاگرام وجود دارند. شاید تا اکنون متوجه ی برخی فونت های عجیب و غریب در بیوهای افراد مختلف شده باشید.

به طور کلی بیو جزو اصلی ترین بخش های یک حساب کاربری است و تقریبا می توان گفت که اولین چیزی که توجه اشخاص را به یک پیج جلب می کند بیو است.

 

برای اشخاصی که پیج کاری دارند بیو بخش مهمی است زیرا افراد برای فالو کردن یک پیج، بیشترین توجه را به آن دارند تا بتوانند بهترین را پیدا کنند. پس پیج ها نیز می توانند با جذاب تر کردن بیو خود بیشتر جلب توجه کنند.

همان طور که گفته شد راه های زیادی برای تغییر فونت اینستا گرام وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :

 

تغییر فونت اینستاگرام برای استوری

 

تغییر فونت اینستاگرام برای استوری , سایتهای تغییر فونت اینستاگرام, برنامه تغییر فونت اینستاگرام

تغییر فونت اینستاگرام بسیار آسان است و با چند عمل ساده می توانید آن را انجام دهید

 

در ابتدای این مقاله می خواهیم به شما ساده ترین و راحت ترین راه برای تغییر فونت در استوری را معرفی کنیم.

با این که در این روش تنوع زیادی در بخش فونت وجود ندارد و کلا به دور ۵ استایل گردش می کند ولی از آن جایی که در دسترس همه کاربران قرار دارد از مناسب ترین راه ها به شمار می رود. اینستاگرام خود به شما این امکان را داده تا در بخش استوری از بین ۵ فونت یکی را برای نوشتن جملات خود انتخاب کنید.

 

این فونت ها کاربرد و زیبایی مخصوص به خود را دارند به این صورت که بعضی از آن ها برای مخاطبان مرد مناسب تر است و بیشتر توسط خانم ها استفاده می شوند و نظرشان را جلب کرده است.

فونتی که به صورت پیش فرض برای نوشتن استوری ها در نظر گرفته شده، فونت کلاسیک یا (Classic) نام دارد که اغلب همان فونتی است که در گوشی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این فونت در استوری و در بخش تغییر فونت با همین نام مشاهده می شود که می توانید از آن طریق فونت مورد علاقه خود را پیدا و استفاده کنید. در ادامه به صورت مختصر با این فونت ها آشنا می شوید.

 

فونت Strong

این فونت برای جلب توجه کاربران بسیار مناسب است زیرا حالتی کج (Italic) دارد و کمی درشت است. توصیه می شود فقط برای عبارت های کوتاه از آن استفاده کنید.

 

فونت مدرن

فونت مدرن اندکی از فونت کلاسیک درشت تر است و اغلب برای نوشته هایی استفاده می شود که جنبه رسمی دارند البته حالت فونت آن در نوشته های انگلیسی بیشتر مشخص است و در آن بیشتر کاربرد دارد. این فونت با وجود این که حالتی برجسته (Bold) دارد اما کاربر را از خواندن متن منصرف نمی کند.

 

فونت neon

 

آموزش تغییر فونت اینستاگرام , تغییر فونت اینستاگرام , تغییر فونت اینستاگرام برای استوری

تغییر فونت در استوری کار بسیار آسانی است

 

به دلیل جذاب بودن این فونت اغلب کاربرانی که از آن استفاده می کنند خانم ها هستند به همین خاطر اگر شما صفحه ای با مخاطبان خانم دارید می توانید با استفاده از این فونت تعامل را در استوری هایتان بیشتر کنید.

 

فونت Typewriter

این فونت نیز ظاهری ساده و جذاب دارد که می توانید به جای فونت کلاسیک از این فونت استفاده کنید.

 

وب سایت های تغییر فونت اینستاگرام

• IGfonts وب سایت تغییر فونت اینستاگرام

در مرحله اول ما این سایت را به شما معرفی می کنیم زیرا فونت های زیادی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده که شما می تونید به راحتی از آن استفاده کنید.

برای استفاده از این قابلیت  کافی است وارد سایت IGfonts شوید و در اولین پنجره جمله یا عبارت خود را تایپ کنید. بعد از این کار پنجره یا باکس جدیدی پایین تر از باکس اولیه ظاهر می شود که جمله شما را با فونت های دیگر نمایش می دهد و شما می توانید فونت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

 

برای این کار باید آن را کپی کنید و سپس در قسمت بیو اینستا گرام بارگزاری کنید. همچنین شما می توانید در قسمت Load more fonts فونت های دیگری را به مجموعه ی خود اضافه کنید.

شما می توانید از این فونت ها برای نوشتن کپشن زیر پست ها،استوری ها و بیو گرافی صفحه استفاده کنید. اما نکته قابل توجه این است که این وب سایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و فقط  برای زبان انگلیسی طراحی شده است.

 

• سایت Font Generator برای فونت اینستاگرام

 

تغییر فونت اینستاگرام برای استوری , سایتهای تغییر فونت اینستاگرام, برنامه تغییر فونت اینستاگرام

سایت Font Generator برای تغییر فونت اینستاگرام

 

با ورود به سایت font-Generator صفحه ای مشاهده می کنید که باید جمله مورد نظرتان را در کادر اول بنویسید سپس از فونت هایی که در کادر پایین آن مشخص شده، فونت دلخواه تان را پیدا کنید روی گزینه یgo  کلیک کنید تا متن شما با فونت مورد علاقه تان حاضر شود.

پیشنهاد ویژه
  • خرید تتر,فروش تتر,خرید و فروش تترکسب در آمد دلاری! (همین الان شروع کن)
  • رزرو هتل,ویلا جنگلی,اقامتگاهاجاره ویلا اطراف تهران – ۱۰۰% تمیز و امن
  • پیراهن مردانه,خرید پیراهن مردانه,پیراهنپیراهن مردانه اورجینال ◀خرید

باید مانند سایت قبلی آن را کپی کنید و در جایی که مد نظرتان است، جای گزاری کنید. این سایت نیز فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند.

 

 سایت lingojam برای فونت اینستاگرام

 

تغییر فونت اینستاگرام برای استوری , سایتهای تغییر فونت اینستاگرام, برنامه تغییر فونت اینستاگرام

با استفاده از سایت لینگوجم می توانید به راحتی فونت اینستاگرام خود را تغییر دهید

 

از دیگر سایت های پر کاربردی که طرفدارانی زیادی هم دارد، سایت lingojam است. شما با ورود به این سایت دو پنجره مشاهده می کنید، یکی در راست و دیگری در چپ.

باید در کادر سمت چپی باید عبارت مورد نظرتان را وارد کنید و در کادر سمت راست همان عبارت را با فونت های دیگر مشاهده می کنید که باید مانند قبل آن را کپی و در اینستا گرام جای گزاری کنید. متاسفانه این سایت نیز مانند دو سایت قبلی از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.

 

• سایت metatags برای تغییر فونت اینستاگرام

سایت metatags از سایت های جالب تغییر فونت بیو است که شما در زمان ورود به آن و نوشتن عبارت خود، پنجره ای مشاهده می کنید که همان عبارت را در بیو اینستاگرام قرار داده و شما به این طریق می توانید انتخاب کنید که آیا این فونت مناسب بیو شما هست یا نه و بسیار راحت تر فونت مناسب خود را پیدا می کنید.

 

اپلیکیشن های تغییر فونت اینستاگرام

همچنین علاوه بر سایت هایی که به شما معرفی شد، اپلیکیشن های مختلفی هم وجود دارند که تغییر فونت را برای شما انجام می دهند. در ادامه مقاله این برنامه ها را هم به شما معرفی می کنیم.

 

• برنامه cool fonts for instagram

بر خلاف اسم این برنامه که نوشته شده فونت های جذاب برای اینستاگرام، شما می توانید از آن برای همه شبکه های اجتماعی استفاده کنید و اما همانند اسمش این برنامه بسیار جالب و جذاب است و بیش از ۱۴۰ فونت زیبا و جذاب دارد.

 

• برنامه Font for Intagram

این نرم افزار هم مانند نرم افزار قبلی دارای فونت های زیبا است و علاوه بر آن فونت های رنگی را هم شامل می شود که می توانید به راحتی از آن برای تغییر فونت اینستاگرامتان استفاده کنید.

 

• برنامه Canva برای شبکه‌های اجتماعی

تا کنون برنامه ها و سایت هایی که به شما معرفی کردیم همه ابزار اختصاصی برای تغییر فونت بودند اما برنامه Canva در دسته نرم افزار های پیشرفته قرار دارد.

این نرم افزار علاوه بر تغییر فونت، برای ساختن عکس استوری و پست به صورت پیشرفته ای طراحی شده است. اگر شما قصد تولید محتوا به صورت حرفه ای را دارید، از تغییر فونت گرفته تا ساخت پست و استوری باید استفاده از این برنامه را نیز تجربه کنید.

بت اسپات