لب تاب

قیمت و مشخصات لپ تاپ | آموزش های رایانه ای

پین تثبیت برای تراز کردن بکار میرود. قلاویز و قلاویز کاری نیز برای ایجاد رزوه ها کاربرد دارد. سنبه خارجی نیز در صنعت فلزات به کار می رود.

پین تثبیت

پین‌های تثبیت دقیق برای چسباندن و تراز کردن قطعات دستگاه به یکدیگر استفاده می‌شوند. هنگام طراحی اجزای مکانیکی، مهندسان مکانیک معمولاً از سوراخ های تثبیت به عنوان نقاط مرجع برای کنترل تغییرات موقعیت استفاده می کنند. اگر چیزی غیر از پین تثبیت برای تراز استفاده شود، می‌تواند تغییرات قابل‌توجهی در موقعیت‌یابی قطعات وجود داشته باشد. همچنین می توان از آنها به عنوان مکان یاب استفاده کرد تا بتوان یک قطعه را جدا کرد و در هنگام تعویض مکان دقیق خود را حفظ کرد. پین‌های تثبیت تحمل‌های محکم‌تری نسبت به پیچ‌ها دارند.

پین‌های دول اینچ و متریک استیل ضد زنگ

شرکت هایی هستند که در پین‌های تثبیت فلزی از جنس استنلس استیل با کیفیت بالا و دقیق تخصص دارد – که مانند سوراخ‌های مربوطه با تلورانس‌های محکم ماشین‌کاری می‌شوند. ما هر دو پین دول اینچ و متریک را ارائه می دهیم. PIC معمولا پین های تثبیتی را در قطرهای ۱/۳ اینچ تا ۱/۲ اینچ (۱ میلی متر تا ۱۲ میلی متر) و طول های ۳/۳۲ اینچ تا ۱-۱/۲ اینچ (۳ میلی متر تا ۵۰ میلی متر) تولید می کند. اندازه ها برای پروژه شما مناسب نیستند، PIC با خوشحالی طرح سفارشی شما را تولید خواهد کرد.

کاربردهای پین تثبیت

با چنین محصولی، انتخاب متنوعی ضروری است. کارکنان متخصص ما آماده پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان هستند. برخی از برنامه‌ها نسبت به سایرین سخت‌تر هستند و به پین‌های تثبیتی نیاز دارند که یافتن آنها در جای دیگر دشوار است. با موجودی گسترده و قابلیت‌های سفارشی ما، PIC می‌تواند با کمک به شما در یافتن محصول مناسب برای شغلتان، شما را در هدف خود نگه دارد.

قلاویز کاری: مزایا و معایب

بزرگترین مزیت قلاویز کاری سرعت است. مراکز ضربه زنی با سرعت بالا که با یک شیر سفت راه اندازی شده اند، می توانند در کسری از زمانی که برای آسیاب رزوه ای همان سوراخ ها لازم است، سوراخ ها را رزوه کنند. علاوه بر این، قلاویز کاری می تواند سوراخ های عمیق تری را در مواد سخت تر مانند فولاد ایجاد کند.

یک عیب قابل توجه قلاویز کاری این است که برای هر سوراخ اندازه ای که نیاز به رزوه کشی دارد، یک شیر با اندازه متفاوت مورد نیاز است. این می تواند تعداد زیادی از موقعیت های ارزشمند، اما محدود در مجله ابزار را مصرف کند. به علاوه، نیاز به تعویض ابزار قلاویز کاری برای همه سوراخ‌های با اندازه‌های مختلف، زمان چرخه را افزایش می‌دهد. یکی دیگر از معایب این است که قلاویز کاری اجازه تنظیم تناسب نخ را نمی دهد. پس از قلاویز کاری به سوراخ، اندازه و موقعیت نخ نهایی می شود. همچنین، شیرهای صلب منحصراً برای رزوه‌کاری داخلی سوراخ‌ها استفاده می‌شوند و نمی‌توان از آن‌ها برای آسیاب کردن رزوه‌ها در قسمت بیرونی تیر یا پیچ استفاده کرد.

در نهایت، از آنجایی که بخش اولیه یک شیر سفت و سخت برای فرو رفتن در مواد به جای ساختن نخ‌های کامل طراحی شده است، این ابزارها برای قلاویز کاری از سوراخ‌ها به جای قلاویز کاری کور، که سوراخ‌هایی است که به داخل مواد ختم می‌شود، بهترین هستند. در مورد قلاویز کاری کور، عمیق ترین نخ ها در سوراخ با بخشی از ابزار ساخته می شود که به جای نخ کردن، برای فرورفتن طراحی شده است. برای تکمیل این نواحی آخر به عنوان رزوه های کامل، یک ابزار تکمیل ثانویه مورد نیاز است که منجر به زمان چرخه طولانی تر می شود.

به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است از قلاویز کاری در مواقعی که نیاز به ایجاد تعداد زیادی سوراخ با تغییرات کمی در اندازه دارید، استفاده کنید.

سنبه خارجی

سنبه یک میله فلزی است که به عنوان هسته ای عمل می کند که فلزات دیگر در اطراف آن ریخته گری، آهنگری یا اکسترود می شوند. در جوشکاری از سنبه برای ایجاد یک سوراخ مرکزی واقعی در قطعه کار استفاده می شود. این تضمین می کند که مهره جوش متقارن و ظاهر تمیزی خواهد داشت. سنبه ها را می توان از مواد مختلفی ساخت، اما فولاد رایج ترین است.

سنبه در مرکز قطعه کار قرار می گیرد و با گیره یا جگ جوش در جای خود نگه می دارد. هنگامی که سنبه در جای خود قرار گرفت، جوشکار می تواند جوشکاری را در اطراف آن آغاز کند. همانطور که مهره جوش سرد می شود، منقبض می شود و یک مهر و موم محکم در اطراف سنبه ایجاد می کند. این یک اتصال قوی ایجاد می کند که در برابر نشتی و خوردگی مقاوم است.

هدف از سنبه چیست؟

هدف از یک سنبه ایجاد یک سوراخ واقعی و مرکزی در قطعه کار است.

سنبه چیست مثال بزنید؟

سنبه یک ابزار ضروری در جوشکاری است و در کاربردهای مختلفی از جمله:

  • خودرو
  • هوافضا
  • ساخت و ساز

هنگامی که سنبه ها به درستی جوش داده شوند، می توانند اتصالات قوی و قابل اعتمادی ایجاد کنند که سال ها دوام می آورند.

سنبه و انواع آن چیست؟

سنبه یک میله فلزی است که به عنوان هسته ای عمل می کند که فلزات دیگر در اطراف آن ریخته گری، آهنگری یا اکسترود می شوند. در جوشکاری از سنبه برای ایجاد یک سوراخ مرکزی واقعی در قطعه کار استفاده می شود.

سنبه کاربردهای متفاوتی در صنعت ریخته گری برای جوش دادن فلزات به یکدیگر استفاده می شود. برای خرید سنبه و پین تثبیت به وب سایت formoboresh.com نگاهی بیندازید.

بت اسپات