لب تاب

قیمت و مشخصات لپ تاپ | آموزش های رایانه ای

تجربه سفری خاطره انگیز با تور های لیانا پرواز

مسافرت یکی از بهترین انتخاب ها برای رهایی از دغدغه های فکری و ذهنی به شمار می رود که می توانید یک یا چندین سفر را در برنامه سالانه خود جای دهید. سفر به هریک از نقاط جهان، جذابیت های خاص خود را به دنبال خواهد داشت و از این رو هر فردی با توجه به خواسته خود می تواند بهترین مقاصد را برای تفریح و خوشگذرانی خود انتخاب نماید. لازم به ذکر است که برای سفر به هریک از نقاط جهان، می توانید به صورت شخصی نیز اقدام کنید اما در این صورت ممکن است مشکلاتی گریبان گیرتان شود و به همین دلیل تورهای مسافرتی بیشترین محبوبیت را در این میان دارند. تورهای مسافرتی به انواع اقسام مختلف دسته بندی می شوند و با شرکت در هرکدام، از خدمات متفاوتی برخوردار خواهید شد. اما در رزرو تور نیز باید به موارد متعددی توجه داشته باشید که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور مالزی

مالزی یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایرانیان است که به صورت هر ساله شاهد سفر خیل عظیمی از هم میهنانمان به این شهر هستیم. مالزی به دلیل راحتی اخذ ویزا، شرایط مناسبی را برای سفر شما فراهم می آورد و می توانید به سهولت مقدمات مسافرتی خود به مالزی را برنامه ریزی کنید. تور مالزی محبوبیت قابل توجهی در میان مردم به دست آورده است.

بهترین تور مالزی

به نظر شما بهترین تور مالزی مربوط به چه آژانسی می شود؟ همانطور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره شد تور مالزی در انواع اقسام مختلف برگزار شده است و بهترین تور، توری است که بتوانید با آسایش و اطمینان خاطر به گشت و گذار بپردازید. خدماتی که در طول سفر ارائه می شود باعث تعیین بهترین تور خواهد شد و بی شک تورهایی که بیشترین خدمات را ارائه می کنند نهایت آرامش را برایتان فراهم خواهند کرد. شرکت ما اقدام به برگزاری بهترین تورها به مقصد مالزی کرده که خواهید توانست یکی از آنها را برای مسافرت خود انتخاب کنید.

چرا تور مالدیو؟

پیش از سفر با تور مالدیو لازم است بدانید که جمهوری مالدیو، که به جزایر مالدیو هم شناخته میشوند، در شمال غربی اقیانوس هند و در فاصله ی ۶۰۰کیلومتری جنوب غربی کشور هند قرار دارد. کشور مالدیو از حدود ۱۲۰۰جزیره کوچک مرجانی ساخته شده است که تنها ۱۹۲ جزیره آن مسکونی هستند و چیزی حدود ۱۰۰ جزیره هم برای ارتقای بازار گردشگری توسعه یافته اند. ارتفاع هیچکدام از این جزیره ها از ۱٫۸متر از سطح دریا بالاتر نیست. تور مالدیو یک بهشت از جاذبه های توریستی فراوان مانند سواحل بینظیر، رستوران های زیر آب و کلبه های روی آب است که حتی کسانی که تعطیلات ساحلی را دوست ندارند عاشقش میشوند.

جمعیت مالدیو چیزی حدود ۴۲۷هزار نفر است که نزدیک به ۱۰۰هزار نفر در شهر ماله Male، پایتخت مالدیو، زندگی میکنند. دین رسمی مالدیو، اسلام و زبان رسمی آنها زبان هندی-اروپایی (به نام Dhivehi یا مالدیوی) است. مالدیو کشوری فقیر و در رده بندی اقتصادی جهان بسیار پایین تر از میانگین بود که با توسعه گردشگری، ماهیگیری و کشتی رانی درراه رشد اقتصاد خود تلاش میکند. البته کاشت و پرورش انواع سبزیجات و میوه های گرمسیری نیز در این کشور بسیار رواج دارد اما ماهیگری رکن اصلی اقتصاد مالدیو را تشکیل میدهد. صنعت گردشگری و جذب توریست مالدیو در سالهای اخیر رشد سریعی داشته و باعث افزایش رشد تولید ناخالص داخلی شده است.

تور روسیه

روسیه علارغم تصور، جاذبه های متعددی را در خود جای داده و از این رو سفر به این کشور می تواند بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد. هر یک از شهرهای روسیه زیبایی های متفاوتی را در خود جای داده اند و با سفر به هرکدام، می توانید با چالش های مختلفی مواجه شوید. توجه داشته باشید که برای سفر به روسیه نیاز به اخذ ویزا خواهید داشت و چنانچه تور روسیه را برای سفر خود انتخاب کرده باشید مسئولین تور این کار را برایتان به انجام خواهند رساند و در سفر با تور گروهی یا انفرادی روسیه هیچگونه نگران از این بابت نخواهید داشت.

رزرو تور روسیه

انتخاب آژانس مسافرتی معتبر برای رزرو تور روسیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در انتخاب آژانس مسافرتی به موارد مختلفی توجه داشته باشید. آژانس های گردشگری سطح شهر ممکن است دشواری هایی برایتان داشته باشد و شاید نتوانید تنوع زیادی از تور را در این مراکز مشاهده کنید. آژانس های گردشگری آنلاین بهترین انتخاب برای رزرو تور خواهند بود چرا که از طریق آنها می توانید در مدت زمان کوتاه تری بهترین تور را برای سفر خود انتخاب کنید. شرکت ما می تواند بهترین خدمات را در اختیارتان قرار دهد و از این رو توانسته محبوبیت بسیاری در میان مردم به دست آورد. شرکت ما تورهای مختلفی را به مقاصد مختلف جهان برگزار کرده که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند. شرکت ما امکان انجام امورات رزرواسیون در کوتاه ترین زمان ممکن را به شما خواهد داد و می توانید به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان شرکت ما در ارتباط باشید.

برگرفته از وب سایت آژانس گردشگری لیانا پرواز https://www.lianaparvaz.com/

بت اسپات